Dieta cu care Diana Bişinicu a slăbit 7 kg într-o lună. Uite ce a mâncat timp de o lună

Dieta cu care Diana Bişinicu a slăbit 7 kg într-o lună. Uite ce a mâncat timp de o lună

Numai carne, ouă, lactate şi legume. Asta a mâncat Diana Bişinicu timp de o lună de zile, iar rezultatele au fost uimitoare. Acul cântarului arăta cu 7 kg mai puţin. Artista a continuat dieta, chiar dacă puţin mai permisivă, şi a mai slăbit 3 kg. Dar încă mai are de lucru.

„Am un metabolism lent, asimilez şi aerul pe care-l respir. Toată viaţa am ţinut diete”, ne spune, oarecum cu ciudă, Diana Bişinicu. La toate acestea s-au adăugat şi unele probleme de sănătate recente, care au determinat-o să urmeze un tratament cu anticoncepţionale, în urma căruia s-a îngrăşat într-o jumătate de an 10 kg. „În iunie, am decis să opresc tratamentul pentru că nu mai suportam să mă uit în oglindă. Ajunsesem la 66 kg, eu având o înălţime de 1,65 metri. Mi-am dat seama că pot foarte uşor pierde lupta cu kilogramele, dacă nu am grijă. De atunci am început o dietă strictă, combinată cu sport şi cu tratamente corporale (criolipoliză, masaje etc.)”, povesteşte artista.

Dieta a constat doar în proteine animale (carne, ouă, lactate degresate) şi legume. Alterna: trei zile mânca numai proteine, următoarele trei proteine plus legume. „Nu a fost uşor, pentru că mie nu îmi place carnea. Înainte mâncam carne de 3-4 ori pe an. Am ales, totuşi, această dietă pentru că e singura care mă ajută să slăbesc. Cu ea am dat jos 21 kg după ce am născut. Totuşi, a fost greu, zilele numai cu proteine erau crunte. Însă carbohidraţii mă îngraşă, fructele mă balonează… Ştiu că dieta aceasta e cea mai bună soluţie ca să slăbesc repede, frumos şi sigur, fără vergeturi, piele lăsată, fără să-mi dau peste cap metabolismul”.

Motivaţia a fost atât de puternică, încât timp de o lună nu s-a abătut deloc de la meniu, nu a călcat strâmb nici măcar o dată. Putea să stea la masă lângă cineva care mânca cele mai apetisante prăjituri, paste sau cartofi prăjiţi, că ea reuşea să se abţină. Până într-o zi de iulie, când a clacat. „Eram la mama, la Constanţa. Aveam pe masă pepene roşu şi porumb fiert, preferatele mele, dar eu eram la ziua cu proteine şi mi-am început dimineaţa cu piept de pui la grătar. Am vomitat, pur şi simplu nu am mai suportat. Am decis să mă opresc, mi-am zis că măcar două săptămâni merit şi eu să mă bucur de vară. Am mâncat două îngheţate în acele două săptămâni, plus pepene, porumb… cam pentru asta mi-am dat dieta peste cap. Apoi am reluat-o, deşi nu aşa strict, nu am mai alternat la 3 zile”, mai spune Diana. Şi a mai slăbit încă 3 kg, din august până în prezent.

În continuare are interzis la carbohidraţi, dulciuri şi prăjeli, singura diferenţă e că a introdus în alimentaţie fructele, pe care le consumă dimineaţa. „La micul dejun îmi fac smoothie-uri din banane, mere, citrice, spanac etc., sau omletă cu avocado şi ardei gras. La prânz mănânc o salată cu fructe de mare, care îmi plac mult mai mult decât orice alt tip de proteină, seara poate doar o salată. Când sunt pe drumuri şi nu am timp să stau la masă, mănânc o banană sau un baton de slăbit”, explică artista, care vrea să mai dea jos trei kilograme, apoi să se menţină.

Creveţii cu «spaghete» de legume, preferaţii ei

Diana nu are foarte mult timp să gătească acasă şi de multe ori ia masa la restaurant. Am găsit-o şi noi la Chefs Experience din Bucureşti, unde tocmai îşi comandase o porţie de creveţi sălbatici de Argentina cu tagliatelle de legume. Sunt foarte uşor de făcut şi s-a convins singură de asta în momentul în care a păşit în bucătăria localului, să ia reţeta. Este nevoie de 5 creveţi, 30 g ardei kapia, 20 g ridichi, un castravete, 20 g morcov şi 10 g ardei gras galben. Creveţii se spală bine, se secţionează şi se pun pe grătar. Se ţin 3 minute pe partea cu cochilia şi un minut pe carne. La final, peste ei se toartă un sos făcut din ulei de măsline, pastă de usturoi, cimbrişor, pătrunjel, câteva frunze de ceapă verde, ardei iute roşu, sare şi piper. Legumele crude se taie în fâşii foarte subţiri, ca nişte paste.

Sursa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *